31 Aralık 2013

Yılbaşı Çekilişi Kazananları


Yılbaşı çekilişimi daha önce duyurduğum gibi dün saat 24:00'de sonlandırdım arkadaşlar. Beklediğimin çok üzerinde bir katılım oldu, bu da beni çok mutlu etti haliyle. İki kez gelen ve isimsiz olan yorumları çıkardıktan sonra geriye 206 yorum kaldı. Onlar içinden Random.org ile yaptığım sıralamanın sonuçları bunlar. İlk 6 kişi benden hediye kazananlar. Sonraki 6 kişiyi de yedek liste olarak belirledim. Daha önce yaptığım çekilişlerde kazananları duyurduğum halde geri dönmeyenler olmuştu. Bunun için önlem olarak yedek liste de yaptım. 

Fotoğraftan pek iyi okunmuyor olabilir;

Kazananlar: 
1) sibelis
2) ezem ruveyda
3) birmavimbirpembem
4) şengül ilbay 
5) Gozde
6) gül özdemir

Tebrik ederim arkadaşlar. Adres bilgileriniz gelir gelmez yolluyorum hediyelerinizi.

4 yorum: