21 Ağustos 2014

Yeni Sezon Hazırlıkları / Fall Wishlist

Havalar hafiften serinlemeye başladı. Çoğunluk tatilini bitirip döndü, bazıları hala tatilde, benim gibi garibanlar da tatil fotoğraflarına baktı melül melül. Her ne kadar heryeri plaj olan bir şehirde de yaşasak, farklı yerler görmek, mekan değiştirmek istiyor insan. Eşimin işleri nedeniyle bizim tatil Eylül'e kaldı bu yıl. Ben de bir yandan tatil için birşeyler dikiyor, bir yandan da yeni sezon için fikirler topluyorum. Kafam çok karışık anlayacağınız. 


Yeni sezon için hem dikeceklerim hem de alacaklarım için ilham panoları hazırlamaya başladım. Bunlar da bugün Persunmall'de dolaşırken gözüme kestirdiklerim:


Hepsine bayıldım, ama tulum ve ayakkabıya aşık oldum sanırım! Sizin favorileriniz hangileri?

12 yorum:

  1. Ben de tulum ve dondurmalı kazağa bayıldım. Tulum bu boyda zor ama kazak tam benlik....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kavakgillerden değilim ama birgün boyumu daha da kısa göstermeyecek bir tulum bulma (ya da dikme) hayalimden vazgeçmedim. Maksilerle yeni yeni ısınıyoruz birbirimize mesela ;))

      Sil
  2. En baştaki favorin olabilir. Nasıl rahat görünüyor öyle

    YanıtlaSil
  3. Benim favorim küpeler ve kolye. Kıyafetleri kendim diktiğimden hiç görmesemde olur ama acil trend takılara ihtiyacım var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar takılara pek hevesli bakmıyorum ben. yaz geldi darlandım, ondan muhtemelen. ama bu küpelere hayır diyemem kesinlikle :))

      Sil
  4. İşte o puanlı ayakkabı bebeğim... Beni feci baştan çıkarıyor amaaa:(

    YanıtlaSil
  5. Hepsi harika , tulum dan eminim siz dikersiniz bizede örnek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarz bir kumaş bulsam hemen dikeceğim zaten ;))

      Sil
  6. ahh o Louboutin ayakkabı! dün Beymen'de arkadaşım ile gezinirken bir de tatlı çantası vardı ki taktım koluma şöyle kısa bir aşk yaşadık :D

    YanıtlaSil