16 Temmuz 2009

Büyükada ve Tahtakale







Dün kardeşim, eniştem, annem ve yeğenimle birlikte hayli yoğun bir gezme-tozma günüydü. Önce sabah erkenden Büyükada'ya doğru yola çıktık. Eğer doğrudan Büyükada'ya giden deniz otobüsüne binerseniz (Kabataş'tan) 30 dk lık çok konforlu bir yolculuktan sonra varıyorsunuz. Ben 2-3 yıldır gitmediğim için biraz şaşırdım doğrusu. Biraz da hayal kırıklığına uğradım. Çok kalabalık ve karışık geldi bana. Yine de adada kahvaltı ve fayton gezisinin tadına doyamadık.

Öğleden sonra adadan döndük ve Kabataş iskelesinde sağanak yağmura yakalandık. Sırılsıklam halimizle yine de yılmadık ve Tahtakale'ye daldık. Çok gezindik, ayağımıza kara sular indi. Pek birşey almadık ama. Balık-ekmek sefası da yaptıktan sonra döndük eve. Çok keyifli ve yorucu bir gün oldu.


Buraya bizim fotoğraflarımızı koymak istedim ama fotoshop kullanmayı bilmediğim ve yüzlerimizi boyayamadığım için yapamadım. Öğrenince öyle fotolar da koyarım umarım.


Bu akşam da minnoşum ve tüm aile memlekete döndüler. Şimdiden özledim :(((
16 Temmuz 2009 Perşembe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder