27 Ağustos 2010

Bebek Battaniyesi/Baby Blanket



Biliyorsunuz dikiş makinamdan ve kumaşlarımdan bir süredir ayrı olduğum için bu aralar daha çok elde yapılabilecek projelerle oyalanıyorum.

Bu polar battaniye annemlerdeydi. Anlaşıldığı üzere benzin alınırken verilen hediyelerden. Çok güzel bir battaniyeydi. Ben de bebek için kullanılabilir hale getirmeye karar verdim.

This blanket is a gift from a petrol station. It was a nice blanket, so i decided to recycle it.


Önce yazılarını bir güzel söktüm.

I ripped out the letters first.



Sonra da internette şablonunu bulduğum bu sevimli köpeciği amblemi kapatacak şekilde keçeyle elde aplike yaptım.

Then i prepared this cute puppy with felt, from a template i found from internet. So i covered the logo.


Beğendiyseniz siz de kullanın diye şablonu da ekliyorum.

Evet, nasıl olmuş?

And here is the template if you want to use.

Any opinions?


27-08-2010

11 yorum:

  1. Şahane olmuş tatlım. Ellerine sağlık. Şablonu kaydediyorum :) Kuzucuk hayırlısıyla gelsin de dünyaya güzel battaniyesini kullandığını da görelim :)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker olmuş köpek şablonu için teşekkürler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık, bebiş sıcacık yatıcak altında :)

    YanıtlaSil
  4. renkleri çok uyumlu olmuş canım yavrun güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuşşş.super fikir.aa benimde ilaç firmalarının verdiği 2battaniyem var,böyle yapabilrmiyim acaba

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş canım. Bebişin çok şanslı senin gibi yaratıcı anneciği olduğu için :)

    YanıtlaSil
  7. Yeşim: bakalım sen ne yapacaksın bu şablonla ;D

    GÖNÜL: rica ederim canım ;)

    zeynep's butterfly: inşallah ;)

    zeynep: sağol canım..

    cingifilli: oooo, sen neler neler yaparsın onlarla! sonra da bize gösteririsin ;p

    Bucanni: beni şımartıyosun ama ;p

    YanıtlaSil
  8. Aaa cok güzel bir fikir.:) ama kaslari unutmussun hihu

    YanıtlaSil
  9. lamba821: evet yaaa, ben de niye bu kadar şaşkın bakıyor diyorum ;p

    YanıtlaSil