26 Mayıs 2011

"Özel Tasarım" Diş Kaşıyıcı ;p



Çocuğu olanlar bilirler, diş çıkarma döneminde inanılmaz ağrı ve kaşıntı olur dişetlerinde miniklerin. Bizimki de kaşınıyor hatır hutur iki aydır. Zaman zaman çok huzursuz oluyor. Eline ne geçerse ağzına sokup kaşıyor. Diş kaşıyıcıları hariç. Yine bilen bilir, nedense çeşit çeşit alınır ve hiçbiri de bir işe yaramaz diş kaşıyıcıların.

Ben de en çok işe yarayan şeyi -havucu- biraz daha işe yarar hale getireyim dedim. Üzerinde bıçakla kalın çentikler açtım. Bu şekilde biraz daha iyi oldu. Şu dişleri bir çıksa da hem oğlum, hem biz rahatlasak!

26-05-2011

5 yorum:

  1. AAAYY ÖNCE PLASTİK SANDIM BEN, NELER DE YAPMIŞLAR DEDİM :)))

    YanıtlaSil
  2. cok guzel bi fikir olmus, suan hamileyim insallah nasip olurda bebegimin disinin ciktigini gorursem mutlaka aklimda olcak

    YanıtlaSil
  3. MODAVESAİRE: aaaa, gerçekten de plastik gibi duruyor!

    Öznur: bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah. sevgiler ;D

    YanıtlaSil