2 Haziran 2011

Plaj Elbisesi, Çantası ve Kısa Bir Tatil






Bu elbise ve çantayı dikeli 2 yıldan fazla oluyor. Hala her tatilde severek kullandığım bir ikili. Nasıl olduysa buraya eklememişim. Haftasonu eşimin bir toplantısı vesilesiyle ufak bir tatil yapma fırsatımız olacak. Çanta hazırlarken bunları da fotoğraflayıp ekleyeyim dedim. 

Bu arada emzirdiğim için eski bikinilerimin üst kısımları hep dar geldi. iki gün önce bikini için alışverişteydim. Aynadaki görüntümden pek hoşlanmadım doğrusu. Sorun kilolar değil, pek bir kilom kalmadı zaten. Vücudun şekli bariz değişiyor doğumdan sonra. Çatlaklar olmadı bende. Ama hafif sarkmalar var. Bir de benim kalıtsal olan, 20'li yaşlardan beri var olan varis sorunum var. Haliyle hamilelikte iyice arttı. Neyse onun için randevu aldım, en kısa zamanda tedaviye başlıyorum. Tedavinin sonucunu da yazarım burada. Pilates'e de devam, moral bozmak yok!

02-06-2011

6 yorum:

  1. Selam,
    Negüzelmiş. Çantayla acayip uymuş. Ellerine sağlık. Evet doğumdan sonra ister istemez değişiyor. Bu arada birşey öğrenebilir miyim hamilelikte çatlakları önlemek için ne kullandın acaba?

    YanıtlaSil
  2. suhuba: teşekkür ederim canım. çatlaklar için özel birşey kullanmadım aslında. ama yazın çok sıcak günler dışında her duştan sonra vücut losyonu veya bebe yağı sürdüm. etkisi var mıdır bilemiyorum ama. belki de yapısaldır.

    YanıtlaSil
  3. Selam,
    Evet bende kişiye göre değiştiğini düşünüyorum. Teşekkürederim

    YanıtlaSil
  4. suhuba: rica ederim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Etek harika .Çok bgendim.Selamlar

    YanıtlaSil
  6. otuzundansonra: teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil