9 Ekim 2011

Küpelerim Dizi Dizi


Geçenlerde sevgili arkadaşım Demet (bu aralar çok ilham veriyor bana :)) eski çerçevelerini boyayıp, renk renk danteller, fistolarla küpeleri için düzenleyici yapmıştı. Fikir o günden beri aklımdaydı.  Evde uygun çerçeveyi bulunca yapıverdim 10 dakikada. İstediğiniz kurdele, kordon, sutaşı, fisto vs.yi eski bir çerçevenin arkasına slikonla yapıştırıyorsunuz o kadar!


Kolay, çabuk biten ve çok işe yarayan bir proje. Daha ne olsun? Yalnız küpeleri astıktan sonra özellikle dantel şeritler esneyebiliyor. O yüzden olabildiğince gergin yapıştırmak lazım.


İşte, küpelerini de takmış kokoş düzenleyicim!


İki yıl önce yaptığım kalemliği (burada var) de dantelle giydirince, çok iyi anlaştılar. Çekmecelerim ve aynamın önü de bir düzene kavuştu nihayet!

14 yorum:

  1. cok sık duruyo ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  2. bu fikri izninizle bende kapmak istiyorum..elinize sağlık=)P

    YanıtlaSil
  3. Oooo, çok güzel olmuuşş :) Çok ama çok beğendim ;) Siyah ve beyaz çok asil durmuşlar. Fikir verdiğime ise ayrıca mutlu oldum *-* Güzel günlerde kullan tatlım...

    YanıtlaSil
  4. KOVA KADINIYIM BEN: teşekkür ederim ;)

    YAŞAMSAL GANİMETLER: çok sevinirim :))

    Demet: beğenmene çok sevindim canım ;D

    KavakYeli: teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. fikir çok hoşuma gitti. ayrıca çok da güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  6. çok hoş ve fonksiyonel

    YanıtlaSil
  7. Valla bende bundan yapacağım galiba çok kullanışlı gözüküyor. Ellerine sağlık. Çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  8. dikisdikiyorum: çok teşekkürler ;)

    fuska: teşekkür ederim ;)

    suhuba: yap mutlaka, çok kullanışlı :))

    YanıtlaSil
  9. danteller, güpürler herşeye yakışıyor sanki, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  10. isoon: evet yakışıyor gerçekten. teşekkürler :)

    Kokosss kelebek: pek anlayamasam da teşekkürler ;p

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Aynı dert bende de vardı; bugün çözdüm :) Nasıl mı? Önce kaydırmaz örtü diye rulo hâlinde satılan halı kaydırmaz PVC örtülerden aldım. İstediğim ölçüde kestim ve çift taraflı bant ile aynanın kenarındaki duvara bir güzel yapıştırdım. Ve kendi deliklerini kullanarak küpeleri dizdim. Süper oldu, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  12. milena phoenix: çok güzel fikir, tşekkür edeim :))

    YanıtlaSil