16 Eylül 2015

Rengarenk Kelebekler


Uzun bir aradan sonra merhaba yeniden. Yine bir dikiş yazısıyla döndüm. Yaz mevsimini uğurladık bile, bu da son yazlık dikişlerimden.

Baykumaş'tan gelen bu kumaşı elime alır almaz gözümde böyle bir elbise canlanmıştı. Kumaş çok kaliteli, hafif tok bir pamuk-saten. Bulunması zor kumaşlardan gerçekten. 


Kalıbım reglan kol, kumaşım da sorunsuz esnek bir kumaş olunca, hızlıca dikilip dolaba eklendi yeni elbisem. Fermuar/düğme ile de uğraşmadım.


Kalıp Mc Call's M6460, eşimin Amerika'dan getirdiklerinden. Amazon ve ebay'de kolayca bulunabilen bir kalıp. Burda kalıplarına alışkın olduğum için kalıbın beden seçme işi başta biraz karışık geldi. Standart bedenler yok, vücut ölçülerinize göre bedeninizi buluyorsunuz. Kalıp parçalarının üzerindeki işaret ve açıklamalar oldukça detaylı, bir kez alışınca kolayca kullanılıyor. Hatta bu kalıp petite/minyonlara uyarlanabilir bir kalıp olduğu için benim için daha da kolay oldu çalışmak. Minyon vücutlar için işaretlenmiş yerlerden kısaltıyorsunuz kalıbı. 

Neyse, biraz daha uzatırsam sponsorluk yazısı sanılacak. Diktim, sevdim, tavsiyemdir efendim.

Güzel günlere uyanabilmek dileğiyle...

33 yorum:

  1. Yakından görüp 'kıskanarak ' 'ayy ne kadar güzel keşke benim olsa ' dediğim elbise . Halen kıskanıyorum valla. :)
    Kumaş gerçekten harikaydı , ben çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı kumaştan hala var kuzum. alalım ben sana yardım ederim dikerken :))

      Sil
  2. Kumaş çok güzelmiş yaa, ne kadar canlı parlak duruyor içim açıldı resmen. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, ben de çok sevdim kumaşı :))

      Sil
  3. Nefis olmuş, nefis!! Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık takipçiniizm bende bloğuma bekliyorum http://rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. yine çok başarılı, şaşırmadım :) desen de tam yazlık :) çok güzel :) iyi günlerde giyin cicilerinizi :) http://aronpera.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz şaşırmadınız ama ben şımardım biraz ;D

      Sil
  6. Kumaşın desenleri de çok güzelmiş. En uygun modeli seçmişsiniz bence, size de çok yakışmış. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. kumaşla model uygun olunca sonuç mutlu ediyor gerçekten :))

      Sil
  7. Elbiseyi desen ve model olarak cok begendigimi soylemeden gecemedim. Bu tarz bir elbiseyi yazin giymek icin ben de yapmak istedim fakat uygun kalip bulamadim. Kaliplarin cok iyiymis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda'daki herhangi bir reglan kol kalıbı uyarlayabilirsin bence. ben daha önce penye bir elbisemi o şekilde dikmiştim mesela.

      Sil
  8. Mankenin üzerinde çok beğenmiştim. Ama sende daha bir güzel durmuş. Güzel günlerde giy:))

    YanıtlaSil
  9. Keyifle giy! tam yazlık tek parça kullanışlı bir model olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, severek giyiyorum ben de :))

      Sil
  10. bu kumaşı baykumaşta görmüştüm ve bayılmıştım doğrusu. sizin elinizden de mükemmel bir eser çıkmış ortaya, ellerinize sağlık, iyi ve güzel günlerde giyin inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Çok şık olmuş, bu kalıbı ben de beğeniyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Begüm, beğenmene sevindim :))

      Sil
  12. 36 beden için ne kadar kumaş gider acaba????

    YanıtlaSil
  13. Bir kumaşla bir model bu kadar buluşup kaynaşıp birbirlerinden hoşlanırlar. Birbirleri için yaradılmışlar diyorum. Birde yakışmış ki sormayın dostlar. Harika güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severek giyiyorum gerçekten, çok teşekkür ederim :D

      Sil
  14. tek kelime ile şahane bir kalem elbise olmuş ,üzerinizde de çok kaliteli görünüyor tebrikler..

    YanıtlaSil
  15. Harika bir kumaş, desenler harika! Çok güzel bir elbise olmuş!

    YanıtlaSil
  16. Yok yok... Bu da güzel ellerine sağlık da, yeni diktiğinin WoW faktörü daha yüksek ;))

    YanıtlaSil