20 Ekim 2015

Matruşka


Artık yavaştan buralara dönme vakti gelmişti. Malum ülkemizin gündemi uzun süre mutlu olmaya, hayat güzel zannetmeye müsait olmadığı için, ne zaman birşeyler yazmak istesem elim gitmedi. Hatta bir ara "Artık devam edemeyeceğim galiba!" diye düşündüğüm oldu. Ama ne zaman böyle bir boşluğa düşsem bir süre sonra blogumu özlemeye başlıyor, bilgisayarın başında buluyorum kendimi.


Bu çarpı işini yapalı çok uzun zaman oluyor. Epey bi zaman içime sinen bir çerçeve bulmamı bekledi, bir süre de bloga yazmamı... Nihayet tüm koşullar biraraya geldi de buralarda boy gösterebildi matruşkam.


Hayatımda iyice içime döndüğüm, kendimin ve dünyanın varoluşunu sık sık sorguladığım, oğlum ve hobilerimle teselli bulmaya çalıştığım bu günlerde, mutluluk kaynaklarımdan biri olarak evimde yerini aldı.


Bir süre salonumun duvarını güzelleştirdi ama sonra dikiş masamın üzerinde daha mutlu olduğuna karar verdi. 


Yapmak istersiniz diye şablonu da ekledim buraya. Pinterestte bulduğum ücretsiz şablonlardan. Ben renklere bağlı kalmadım gördüğünüz gibi, kendi sevdiğim renklerden gittim.

Bu kadar ara verdikten sonra yokluğumu farkeder misiniz bilmem ama 10 gün kadar tatilde olacağım. Dönüşte bir gezi yazısı bile yazarım belki, kim bilir. Bu arada İnstagram'da olurum muhtemelen.

Huzurlu geçsin gününüz...

40 yorum:

  1. Çok güzel gözüküyor ve dikiş masası duvarınıza da hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. internetten aldığım çıktılarla ve boyadığım mantar panoyu kurdele ile süsleyerek bir duvar oluşturdum kendime. ben de çok seviyorum :))

      Sil
  2. gerçekten çok tatlı olmuş elinize sağlık.. Sizin blogunuzu devamlı açıp açıp baktım belki yazmıştır diye. sonra dedim ülke gündeminden herkes kabuğuna çekilmiş. yapmayın elbet birgün huzura kavuşacak ülkemiz :( ben de üzgünüm aslında. ne desem boş onu da biliyorum :(
    iyi yatiller bol huzur, mutluluk depolayıp gelirsiniz inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. insanın özlendiğini bilmesi çok güzel...

      Sil
  3. Ne yazmaya , ne de buluşmalara ara vermemek en büyük dileğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hiç öyle bir niyetim yok şahsen ;DD

      Sil
  4. ne güzel bir matruşka :) sanırım bizler, blog için bu kadar yeter diyemiyoruz hiç, yazmayınca boşluğa düşer gibi olup, özleyip geri dönüyoruz. iyi ki yazmaya devam ediyorsun! yeni yazını bekleyeceğim, görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, iyi ki sen de devam ediyorsun :))

      Sil
  5. Çok cici bir işleme olmuş. Hep sevimli gelmiştir matruşkalar bana.
    Çerçevesi de çok güzelmiş, yerine yakışmış.. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severim matruşkaları. teşekkür ederim :))

      Sil
  6. çok güzel olmuş.
    Ülke durumu sürekli karışık, özellikle seçim arifeleri bu ülkede bu durum artık çok normalmiş gibi algılanmaya başlandı maalesef ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kötüsü de böyle süreçleri kanıksamak değil mi?

      Sil
  7. Kanaviçe , hayran olduğum severek işlediğim ama artık sağlık problemimden dolayı yapamadığım bir nakış .
    Tablo nasılda güzel olmuş sanırım kumaşı etamin ;gerçektende insana mutluluk huzur verecek bir çalışma çok beğendim ve bu uğraşlar olmasa yaşadığımız sıkıntılı günler çekilmez .Sevgiyle kalınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık probleminize üzüldüm, umarım düzelebilecek bir sorundur. kumaş en iri delikli etamin, malum acemiyim bu işte ;))

      Sil
  8. ellerine sağlık canım çok şık olmuş.rabbim inşallah ülkemizdeki huzursuzlukları bir an önce gidersin .öpüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım. çok teşekkür ediyorum ;))

      Sil
  9. Sizin renkler daha güzel olmuş,dikiş odanıza da çok yakışmış.Çocukluğumuzun (en azından ben ve yaşıtlarımın çocukluğunun) yegane değişmez elişi,ne çok severim bir bilseniz.Ben de işliyorum şu anda,yayınlarım yakında,sizin gibi şablon da koyayım yayına,çünkü çok basit ve şık bir pano.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin yaptığınızı da merakla bekliyorum. kolay gelsin, sevgiler...

      Sil
  10. ne sevindim senin matruşkayı görünce...kalplerimiz birmiş:) umarım ülkece tek yürek olabiliriz de,bu sıkıntılı günleri hayırlısıyla atlatırız...ve ellerine sağlık tabiki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sevinci ben de yaşadım senin yayını görünce. kalp kalbe karşıdır derler :))
      tüm dua ve dileklerine katılıyorum canım. sevgilerimle :))

      Sil
  11. Çok şirin olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuşş,ellerine sağlık,ben de seviyorum çarpı işini :))

    YanıtlaSil
  13. Matruşkaları çok severim, o kadar tatlı ve güzel görünüyor ki bayıldım :)

    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. İyi gezmeler sana sevgili arkadaşım. Matruşkan çok şirin olmuş. Kendisini kanlı canlı görmüş biri olarak çok beğenmiştim zaten.

    YanıtlaSil
  15. Ne tatlı olmuş ellerine sağlık :) Sakın bloğunu bırakma, aman diyeyim, kontrol edemediğimiz can sıkıcı olaylar yaşadığımızda isteksizlik olsa da mesken gibi bloglarımız, oraya yazıp orada dertleşiyoruz bazen öyle değil mi?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş. Ellerinize sağlık. Bende bu aralar çarpı işlerine sardım. Kasnak tablolar çok hoşuma gidiyor. Yaptıkça paylaşırım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de kolay gelsin. kimbilir ne güzellikler çıkacak ellerinizden. sevgiler...

      Sil
  17. Duvarınız çok güzelmiş, matruşka da çok yakışmış oraya, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Necla, sevgilerimle :))

      Sil
  19. Şöyle düzen olamadı bende hiç. Bayıldım odanın duvarlarına:)
    Ülke gündemi kimsede heves bırakmıyor ne yazık ki:(
    Matruşka tabii ki çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duvarımı yeni süsledim de ondan ekledim hemen bloga. düzen-tertip bende takıntı halinde biraz. görünüşte güzel ama bazen üretmeyi yavaşlatan, zaman kaybettiren bir özellik. beğenmene çok sevindim bu arada. ülke gündemine hiiiç girmiyorum ;))

      Sil
  20. Dekorasyona bayıldım, matruşka çok güzel renk vermiş. Ben hala dikiş odamın dekorasyonunu tamamlayamadım. Fonksiyonellik iyi ama dekorasyon zayıf:) Uzun zamandır ben de bloga yayın yapmadım, canım istemedi. Sevdiğim blogları takip etmeyi de bırakmıştım. Bu aralar geri dönmeye niyetliyim. Umarım devamı gelir. Sen de hep buralarda ol. Seviyorum seni takip etmeyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seni okumayı çok seviyorum canım. hevesin yoksa zorlama tabii. ama burada her yazını heyecanla bekleyen bir arkadaşın var, unutma ;))

      Sil