16 Eylül 2009

Eski Portföyden "Burberry Clutch"





Geçen günkü Eminönü seferinde bu metal zımbaları ararken aklımdaki ilk proje buydu. Seneler önce bir akşam yemeği için gece çantasına ihtiyacım olduğu bir ara aleacele pazardan alınmış minik bir çantaydı bu. Biraz askısıyla kullandıktan sonra askısını söktüm, portföy olarak kullandım bir süre. Ama gerçek deri olmadığı için sade haliyle biraz basit duruyordu. Ben de aldığım zımbaları aralıklı olarak bir tarafın tüm yüzeyine yerleştirdim.
Biraz Burberry çantaları mı andırıyor ne??

Ben bayıldım valla!! İlk akşam gezmesinde kullanıp çekeceğim fotoğrafını..
16 Eylül 2009 Çarşamba

15 yorum:

  1. Çok şık olmuş. Süper bir şekilde değerlendirmişsin.

    YanıtlaSil
  2. canım harika olmuş valla:) yalnız ben bu zımbalardan bulamadım yuvarlak daha kucuklerınden bulabıldım ancak. sen nereden buldun antigone:)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş eminönünün altını üstüne getirmek istedim şimdi nasıl canım istedi bak :))

    YanıtlaSil
  4. vaay çok güzel, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. woooow bu ne tatlım yaaa yıkılıyor :D
    bayıldııım <3

    eline sağlık, çok güzel. bu arada tshirtüne de bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık,gayet güzel olmuş..benim hiç aklıma gelmio böle şeyler,wala hayretle bakıorum size ya :)

    YanıtlaSil
  7. Cosmagenda: Çok teşekkürler canım ;)

    fashion with ecem: canım "Eminönü Ganimetleri" postumda dükkanın ayrıntılı adresi var.

    serap: E ne duruyorsun şekercim?

    Syhn: sağol tatlım..

    Hesionka: Çok teşekkürler şekercim. T-shirt Bakırköy cumartesi pazarından 2,5 TL! Pazar Ganimetleri postumda yazmışrım ;D

    Zebiş: Sen bi eline al bakalım, geliyo mu gelmiyo mu aklına ;))

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canım, şimdi bu zımbalardan Bursada nerde bulcaz :)
    iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler tatlım. Bursa'da nerde bulacağını bilmiyorum ama İstanbul'a gelirsen senle Eminönü'nün altını üstüne getireceğimizi garanti edebilirim!!
    Bayramın çok keyifli geçsin ;D

    YanıtlaSil
  10. Bucanni demek sende bursadasın:) ya bursalı blogerlar cıkınca sevınıyorum ben:) ama şöyle söyliyeyim ben bursanın altını üstüne getirdim tabiri caizse,ama bunlardan bulamadım.fakat küçük ve yuvarlak olanlarından buldum kapalıcarsıda bir dükkanda. onlarıda adam seneler onceden ayırmıs,depo gibi biyerden cıkarttı minik bi poşet.ben hemen atladıgım ıcın bıde o mınıcık seylerı tanesı 50 kurusa verırım demezmı,deli olduuum:) neyse adam bana sattı o gün onları:) bırazınıda bıraktım geri kalanıda sen al istersen:)
    ama EMİNÖNUNDEN almayı sart kostum kendime vallahi:))

    YanıtlaSil
  11. Ecem'cim gelin hep beraber Eminönü kazan biz kepçe kendimizi kaybedelim ;D

    YanıtlaSil
  12. müthişsin ya bayıldım!google da kocişine yaptığın tshirtünü de buldum:) müthiş müthişşşş:)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkürler Jojee ;))

    YanıtlaSil
  14. Bu yıl zaten tüm markalarda zımba deteayları çok gözüme çarptı.Bende kullanmadığım bi çantamı zımbalarla yeniden kullanılabilir hale getiricem.Çoook beğendim elinize sağlık çok tarzolmuş.. :))

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkürler Eylül ;))

    YanıtlaSil